Skócia - Átkelés a Skye-szigetre

Mallaig
Nehéz szívvel hagytam el Morart, szívesen maradtam volna még egy napot, de korán reggel indulni kellett Mallaig városka kikötőjébe, hogy elérjük a kompot. A hajó indulásáig maradt még egy kis időnk körbejárni a nem túl nagy kikötőt.



A komp eleje

A komp vége




Amikor végre elindultunk, alaposan eleredt az eső, hozzá még a szél is fújt, de azért kint maradtam a hajó tetején, és sűrű pislogások meg objektív-törlések közepette készítettem néhány képet.



A három közül az egyik a mi buszunk


Később azért behúzódtam az utastérbe, egészen a büféig. Mire lassan megittam egy pohár forró csokit, már meg is érkeztünk a szigetre, ahol egy rövid időre kisütött a nap, drámaivá változtatva a tájat. 




Ahogy a kompolás után újra buszra szálltunk és haladtunk a Dunvegan kastély felé ismét eleredt az eső. Egy helyen megálltunk egy rövid fotószünetre, és itt volt egy elég kellemetlen élményünk. Akaratunkon kívül megismerkedhettünk a helyi nevezetességnek számító, angolul "midges"-ként emlegetett muslica méretű, ámde eléggé fájdalmasan csípő mini-szúnyogokkal. Ők is rendkívül örültek a találkozásnak. 




Megjegyzések