Skócia - Morar


A Skye-szigetre való átkelés előtt az éjszakát az 1902-ben épült Edward-stílusú, The Morar Hotelben töltöttük. Maga a szálloda is fantasztikus volt a keskeny, nyikorgó lépcsőivel és úgy általában a hamisítatlan hangulattal amit eddig csak filmekben láttam, de az igazi szenzáció odakint, a szálloda mögött várt rám. A szobám ablakából egy öbölre láttam rá, és amikor kiderült, hogy van még egy kis időnk vacsoráig, valamint még az eső is elállt, hát nem volt kérdés, hogy nekem oda le kell jutnom valahogy.


Mint kiderült, nem csak nekem támadt ez a fantasztikus ötletem, hanem az egyik utastársamnak is eszébe jutott felfedező útra menni, így együtt ereszkedtünk le az esőtől kicsit csúszós, sáros ösvényen. Mint a teljes skóciai utamon végig, valahányszor tengerpartra értem mindig apály volt. Így történt most is, a víz nagy része visszahúzódott az öbölből. Óriási élmény és fantasztikus érzés volt egészen messzire begyalogolni, vízhatlan cipőben "szárazlábbal" tocsogni az öbölben. Jó darabig fel-alá sétálgattunk, nézegettük mit hagyott hátra a visszavonuló tenger. Egy idő után, mivel közeledett a vacsoraidő, elindultunk visszafelé. Döbbenten vettük észre, hogy mire felértünk a szállodához a víz is visszatért az öbölbe. Valahol egy kicsit félelmetes volt belegondolni, hogy észre sem vettük milyen gyorsan történt mindez.








A szállodánk




Megjegyzések